Amennyiben úgy érzi, segítségre van szüksége, hívja a 116-123, vagy a 06 80 820 111-es ingyenes számot, ahol a krízishelyzetben lévőket segítők nyújthatnak támogatást önnek.
 

Lazíts! - az amerikai lelki egészség egyesület 11 pontja

1. Légy realista. Ha valamiből egyszerűen sok már, tanulj meg NEM-et mondani!

2. Ne akarj folyton szupermen (vagy szupernő) lenni! Senki sem tökéletes, ne várj tökéletességet se magadtól, se mástól.

3. Naponta meditálj tíz-húsz percet.

4. Próbáld meg elképzelni, hogyan kezelhetnél egy stresszes helyzetet ügyesebben.

5. Egyszerre csak egy dolgot csinálj. Állítsd fontossági rendbe a feladataidat, és mindig csak egyre koncentrálj.

6. Mozogj rendszeresen.

7. Válassz valami pihentető hobbit magadnak.

8. Élj egészségesen: étkezz jól, pihenj eleget, ne igyál túl sok kávét és alkoholt.

9. Oszd meg az érzéseidet a családoddal és a barátaiddal. Ne próbálj mindent egyedül megoldani.

10. Időnként engedj: légy rugalmas.

11. Vedd könnyebben a kritikát. Lehet, hogy túl sokat vársz magadtól és másoktól.

Megosztás Viberen