Gyógyszer

3221 tartalom / 0 új
Utolsó bejegyzés

Offline
Csatlakozott: 2016 máj 6

holdfeny jo uton haladsz, ennyi a titka

atengeded magadon, ezaltal nem porogsz ra, nem figyelsz ra, aztan megtanulsz nem torodni vele es utana megszunik szepen lassan, ritkul a rosszulletek intenzitasa es szama, amig mar nem is lesz tobbe


Offline
Csatlakozott: 2016 máj 6

dehogynem, amint megedzitek az idegrendszeretek kicsit:) en mar nem igazan panikolok


Offline
Csatlakozott: 2016 jún 27

Nem  tudtam átállni a Rilexről az Ataraxra... az utóbbitól voltam olyan rosszul...

Megpróbáltam, ahogy a doki mondta, a napi egyik fél Rilex (a reggeli) helyett bevenni az Ataraxot, de szinte minden mellékhatását produkáltam, pedig azt mondják gyenge gyógyszer... hát nem tudom...

Vagy inkább az estit próbáljam kiváltani? Nincs itt valaki addiktológus?

Próbálnám inkább a Rilexet fokozatosan csökkenteni, de egyenlőre nem vagyok túl jól... reggelente - az esti 30 mg Mirzaten és fél Rilex ellenére is  - néha szorongva ébredek... Tegnap délután volt egy kisebb pánikrohamom is... Mikor lesz ennek vége?

 


Offline
Csatlakozott: 2016 jún 20

Maximálisan egyetértek veled! Miért is rosszak a gyógyszerek? Mert segíteni próbálnak neked? Az Aszpirin is rossz, meg az Algopyrin is? Meg az antibiotikumok is?

Ami jó a fejfájásra, azt szeded, ha fáj a fejed, ami fertőzésre jó, azt szeded, ha meg vagy fázva! Könyörgöm 2016-ot írunk amikor már nem kéne pszichés okok miatt kezeletlennek lenni. És vannak emberek akik előtíéletből nem akarják a gyógyszert szedni.

A gyógyszer azért van, hogy bevegyék, és tuti nem leszel rosszabbul lelkileg, mint amilyen állapototodban amúgy is vagy. Sok gyógyszernél ki kell várni a hatást, lehet az hónapok is amíg hat, nem mindenkinek azonnal segít. Én mindenesetre adnék egy esélyt a gyógyszereknek!

Anna


Offline
Csatlakozott: 2016 jún 27

Tegnap este 10-kor elaludtam mint a bunda (0,5 Rilex 2,5+15mg Mirzaten), de reggel 5-kor mégis szorongásra ébredtem (kicsit padlót fogtam a pszichiáternél tett látogatástól), bevettem életemben először 1 db (25 mg) Ataraxot (0,5 Rilex helyett)... de nem reagáltam jól... pocsékul érzem magam tőle... hangulatom depresszív, kezeim kissé zsibbatagok, némi hányigerem is van...sírni tudnék...

Előzmény: 
Voltam dokinál, elmondtam, hogy a menzesz minden alkalommal romba dönt és utána 2 hét, mire visszamászok napi 1 Rilex 2,5 segítségével (utána tudom csökkenteni) és, hogy úgy érzem a 30 mg Mirazten lenyom és nem hozta meg a jókedvet (ezen nagyon csodálkozott), levette a Mirzatent 15 mg-ra (bár szerinte rosszabbul leszek majd) és a menzesz idejére  Rexetint írt fel (jobban mondva előtte 2 nappal kell kezdeni és a végén abbahagyni, 7 napig kell csak szedni havonta) .

Továbbra is szorgalmazza, hogy a nap 0,5-0-0,5 Rilex-et hagyjam abba (az  csak elfedi a problémát) és álljak át, amint lehet Atarax-ra. Az is elfedi, de nem tesz függővé...

Szerinte menni fog..., úgy, hogy az egyik  Rilex helyett vegyem be az Ataraxot... és majd aztán a másik helyett is... (azért jó lett volna egy konkrét terv vagy séma) szerinte nem érzem majd a Rilex hiányát. Nincs valakinek ezirányú tapasztalata vagy sémája? A neten Tavor(Rilex) elhagyás ügyben vad dolgokat olvastam.

Már október óta szedem a Rilexet (hol többet, hol kevesebbet, de napi 1 tablettát (2,5 mg) soha nem léptem túl. Tudom: ez már low dose-függőség, de ez az egy tabletta segít... Akkor miért pont ezt kell abbahagynom? 

 


Offline
Csatlakozott: 2014 aug 23

Akbar: Nem ördögtől való a gyógyszer, de nem megoldás, és túl van hangsúlyozva a szerepe. Olyankor is adnak, mikor abszolút nem lenne indokolt. A valós megoldással tévesztik össze, amit NEM tud és soha nem is fog tudni megoldani molekula.


Offline
Csatlakozott: 2010 dec 26

yes Ez nekem ment? Ha igen köszismiley.Most iszonyat pipa vagyok úgy minden miatt,ezért írtam ilyen dühösen.


Offline
Csatlakozott: 2014 máj 7

yes


Offline
Csatlakozott: 2010 dec 26

Annyira nem értem ezt a dolgot. Annyi ember van itt,aki olyan sz@r állapotban van,h.majd megőrül,de az istennek nem akar gyógyszert szedni,mintha az ördögtől való volna. Én azt vallom,h.bármit ami segít átvészelni ezt a kib@szott mocskos létezést hajlandó vagyok kipróbálni,h.ne tegyem tönkre a szeretteim életét még jobban és én is valahogy elvegetáljak. Mert bogyó nélkül már rég felkötöttem volna magam,az holtbiztos.


Offline
Csatlakozott: 2014 máj 7

Nekem egy pötyi ripedon kell,nem aludtam két napja már rendesen,ez nálam durva feszültséget okoz.Amit írtam,az ettől független.S felnőtt ember vagy,mindegy,mit mondanak a szüleid,a területileg hozzád tartozó központba elmehetsz,s ott akár gyógyszeres terápia nélkül is megoldhatják a problémát.Bár valami lájtosat adhatnak.



Offline
Csatlakozott: 2014 máj 7

Kardio!Ha nem jó a Honvéd kórház,kell keresni másik alvásközpontot.A te életed,nem fogok könyörögni,hogy légyszi,próbáld meg itt vagy ott.Ha nem,akkor nem.A tükrözést is lemondtad,a gyógyszert letetted,ha véresre beszélem a számat,akkor sem tudok elérni nálad semmit!Kész,részemről ennyi.Ok,ne szedjétek a gyógyszereket,bánom is én!


Offline
Csatlakozott: 2014 aug 23

Kardio: 

Nagyon meg tudlak érteni, én is ezeket tapasztaltam, és hogy se ggyógyszerrel se nélküle nem jó. Ahogy leírtad. Az orvosom írta volna fel, de én nem akartam, mer lenyomott, viszont ha nem szedek, akkor meg féltekm hogy visszajönnek a tünetek. 

Egy dolog nagyon fontos, amit lassan 7 év tapasztalat mondat velem, és alig tudsz olyan szert mondani amit ne szedtem volna (kis túlzással): az orvosok nem fognak felelősséget vállalni a te állapotodért. Nekik az az érdekük hogy el legyenek adva a gyógyszerek. Nem rosszindulatúak, de nagyon elfogultak a gyógyszerek iránt, legalábbis a többség. Van 1-2 felvilágosult orvos is, de az ritka. Nem szabad minden szavukat kritika nélkül kezelni. Sajnos a pszichiátria gyógyszerorientált, mert olcsóbb mint a terápis, és könynebb, gyorsabb, és a profit nagyon belejátszik ebbe a történetbe, és sajnso a betegek az utolsók ebbe az egészbe, holott elsőnek kéne lenni. Lehet, hogy megszüntetik a tüneteket, de nem gyógyítanak. Ha neked fáj a lábad, és levágják, akkor lehet 3 hónap múlva nem fog már fájni. Erre a pszichiáter azt mondja: megszűnt a bajod, nem? Igen, de milyen áron? Hogy incs lábad. Kb ehhez hasonlók a gyógyszerek is. Eltüntetik a bajt, de a bonyolult finom mechanizmusokat amik az agyba vannak, megszűnnek létezni. Legyalulja őket a kemikália. Főleg a magasabb rendű funkciók (motiváció, szociális készségek, kreativitás, tervezés). Nagyon érzem lassan már 2 éve. 100% a gyógyszer tehet róla. Nekem próbálják beadni hogy más i van benne, nem igaz. Tudom, érzem.

Lehet hogy perpill nem vagy okosabb mint a dokid, de könnyen többet megtudhatsz a tényekről ha megfelelő helyeken olvasol. Tudni kell őket a gyógyszergyárak fizetik, sé a gyógyszerhatóság is a gyógyszerszedést javasolja szinte mindenre, ők magyarul akkor kapják a pénzt ha a protokoll szerint járnak el, plusz a gyógyszerfelírások után, szóval duplán érdekük neked gyógyszer adni. Az egészséget nem lenne szabad üzletté silányítani, vagy ha mégis üzlet, legalább felügyelnie kéne független nonprofit állami szerveknek. Ez jelenleg nem teljesen van így.. Vagy ha így is lenne, nem garantálná hogy nincs jobb megoldás mint amit ők mondanak.

Nem kell ugyanakkor félni a szerektől. Jóllehet a problémáidat nem oldja meg, és nem ez a megoldás, de ideig óráig azért leveszik a tüneteket, és nem fogsz belehalni. Ameddig magad nem tudsz jobb megoldást a gyógyszerknél, és tényleg visszaesel, addig érdemes szedni, vagy hallgatni a dokira. Amint érzed hogy tudsz valamit, ami használhat, próbáld meg anélkül. Ennyit tudok mondani.


jelenlét

Hello, nem viszitek át ezeket a gyógyszer témákat a Szakmai információk -> gyógyszerleírások alá? Átlathatóbb lenne úgy szerintem, ha valaki konkrét gyógyszerről keres infót. Mondjuk az is igaz, hogy nehezebben megtalálható az a rész. Lehet be kellene olvasztani a fórum alá és azt átszervezni, csoportokba fogni a topicokat.


Offline
Csatlakozott: 2010 aug 25

Hello!

A tiapridal-lal van valakinek valami tapasztalata? Mire lehet tőle számítani? Bipolár, border, depresszió a főbb diagjaim, sok pörgés, éles hangulatváltozások, dűhkitörések, stb...

Kb. ezek miatt kapnám.


Offline
Csatlakozott: 2010 nov 13

nem, ez most pont jó :)


Offline
Csatlakozott: 2010 aug 10

Nem lesz ez egy kicsit sok ?


Offline
Csatlakozott: 2010 nov 13

Hát én most kaptam be 800mg tegretolt meg pár szem tramadolt, meg kicsit iszogatok, hogy békésen el tudjak aludni.


Offline
Csatlakozott: 2010 máj 26

Én sajna nem tudom nekem ugyanez a kérdésem lenne csak a Mocrim-mal kapcsolatban.


Offline
Csatlakozott: 2010 aug 10

Köszi:) Én is megnéztem. A Cipralex is kb egy hét után hatott.


Offline
Csatlakozott: 2010 aug 10

Megnéztem a neten, a Fevarin SSRI.

Én nem ismerem

Ha csak pár napja szeded, akkor még nem várj javulást.

Az antidepiknek kell néhány hét, hogy kezdejenek hatni.

A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Megosztás Viberen