nem tudok aludni-fevarin?

Vica1333 képe

Sziastok, már hajnali 1 óra óta szenvedek, nem tudok aludni, valószínű a fevarin nmellékhatása, vagy nem tudom, szóval szerintem igen. Most fél 4 van, kjöttem a nappaliba, van már meditációs zeném, de én már nem fekszem vissza. majd kifárasztom jól magam ma.  Most egy hétig lent leszek balcsin, anyum ott lakik, majd a fiam kifáraszt a sok Balatonozással:) remélem. további jó alvást annak aki alszik, majd csinálok valamit reggelig.


házikuszmacskusz

Szia! Én tipikusan ez vagyok, idegen helyen egyáltalán nem tudok aludni, úgyhogy már jónéhány éve nem voltam sehol ottalvósra.

Sajnos én pontosan tudom milyen ez, ezért tanácstalan vagyok. Nálam eleve ki van zárva, hogy vidékre utazzak. Legutóbb, amikor Tihanyban jártam, regggel mentünk, este jöttünk.

Még ott vagy? Remélem jobban vagy, gondolk rád!

Éjszaka csak nagyon keveset szabad inni, mert akkor fel kell ébredjék pisilni is.

Vigyázz vele. 8 ig igyál utána már ha lehet semmit. Én 16 éve alvásproblémában szenvedek.


Offline
Csatlakozott: 2016 júl 23

Segítség, nem tudok aludni még mindig.

szabin vagyok vasárnapig, Balatonon, a víz tisztára kifáraszt, de mégiscsak 3-4 órát alszom éjszakánként, valakinek valamilyen tipp ami bejött? olvasni szoktam, meditációs zenét hallgatni, de semmi... fevarint szedem,lehet hogy a mellékhatása, meg a szám is olyan száraz de csak éjszakánként egyfolytában vedelem a vizet,  jövő héttől munka, azt nem tudom hogy fogom bírni,,,,

 

segítsetek ha tudtok

 

üdv

Vica


Offline
Csatlakozott: 2016 júl 23

Kedves holdfény!

 

köszönöm szép soradat, nem aludtam, nem tudtam és most baromi fáradt vagyok. 

 

nemsokára jönnek értünk, ésmegyünk le balcsira. a kocsiban tuti elalszom:)

 

te miért nem tudsz aludni, a rémálmok miatt?

 

lehet csak egy hét múlva tudok válaszolni, nem sokat leszek számítógép közelben....

Üdv  Vica, szép napot!

A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Megosztás Viberen