mirtazapin

Kiwi1.2.3. képe

15mg-ról kezdtem,túl vagyok az első 45mg-os éjszakán.Rémálmok éjjel, végig alszom az éjszakát,emlékszem mit álmodtam,kattog az agyam,feszültség,nyugtalanság,üresség  gyűlölet önvád vád szuiciditás nappal,nem bírok itthon maradni,maradnom kell,xanax lassan semmit sem ér állandóan mennék de sehol sem találom a helyem januárban kezdtem április közepe van.Mikor lesz már ennek vége?


Offline
Csatlakozott: 2018 ápr 7

Setapalca írta:

Csak akkor meg nem alszok..ez a gaz

A szubdózis (7,5 mg) JOBBAN altat, mint a normál adag. 


Offline
Csatlakozott: 2018 jan 12

Csak akkor meg nem alszok..ez a gaz

.


Offline
Csatlakozott: 2018 ápr 7

PhilC írta:

murray head írta:

(Engem az olwexyával kínoztak így meg, semmit nem csinált, sőt, inkább rontott az állapotomon és doki ahelyett, hogy abbahagyatta volna, egyre emelte az adagját. No comment.)

Csak én érzek késztetést arra, hogy kikötözzek egy-két ilyen orvost, és elkezdjem adagolni neki a bogyóit, megnézve, hogyan fordul ki magából lassanként?

Én csak simán felszólítanék minden átert, hogy szedjen minden típusú gyógyszerből min. egy félét egy pár hétig. Nyugtató, altató, antidepi, hangulatstabilizáló, antipszichotikum. 


3
Offline
Csatlakozott: 2018 ápr 7

Ne feledjük: a remeron nagyon jó altató hatású AD. Tehát ha keveset (nagyon keveset) tudsz aludni, azt is két részletben, akkor sztem nem a legmegfelelőbb szer. 


Offline
Csatlakozott: 2018 ápr 7

Kiwi1.2.3. írta:

Régebben már szedtem,ilyen adaggal és semmi hasonló tünet nem volt.Azért állította le anno az orvos,mert kevesebb mint 3 hónap alatt 18 kg-ot híztam, .Most nincs drasztikus hízás csak a leírt tünetek.Olwexyiára állított át,de az osztott műszakos munkarend miatt nem tudtam szedni (éjjel 3-4 óra alvásidő, nappal 2 óra )nem volt kivitelezhető a normális alvásidő egyhuzamban,ezért kezdtük a 15mg mirtazapint,csak kb 1 hónap múlva már kevésnek tűnt(30mg),most  emelte(45mg) mert nem tapasztalt javulást .A rémálmok,az intenzív álmodás ami nappali aktivitást csökkenti,fáradtság kimerültség,  évek óta visszatérő gond nálam, eddig még egyik gyógyszer sem tudta megszüntetni. Már próbáltam többet levegőn lenni, mozogni,több folyadékot inni, növelni az agy oxigén ellátását,lekötni magam valamivel,hogy ne jusson eszembe mit álmodtam,de megint jön az éjjel és.. nappal a tünetek erősödnek.

Nekem el kell játszanom a mindennapokban,hogy jól vagyok,mert nem lehetek depes,nem beszélhetek a szuiciditásról.A dep az tabu, szóba sem lehet hozni.

,,..mert az  nagy részben emberi gyengeség ,ami ellen tenni kell, össze kell szednie magát az embernek,nem nyavajogni, elengedni magát,  nézz meg engem  mennyi problémám van,nyavajoghatnék én is,mégis én nem vagyok soha dep ............." 

Nyilván te is tudod, hogy az osztott műszakos munkarend miatt nagyon meg lehet kavarodva a szervezeted, ergo bármilyen friss levegő és sok víz ivása nem nagoyn fog segíteni... Sajnos. 

Azt is tudod, hogy egy gyógyszer második alkalommal teljesen más hatásokkal és mellékhatásokkal jár(hat). Volt olyan AD, ami nekem először semmit nem csinált, másodszor iszonyatos szorongást okozott. 

Felteszem, hogy a munkarendeden nem tudsz változtatni... A remeront viszont talán el kéne felejteni, ha ilyen csúnya mellékhatásai vannak.


Offline
Csatlakozott: 2018 ápr 7

Setapalca írta:

En amikor elkezdtem szedni jo volt.azota alakult ki hogy nem tudok kimenni es iszonyatosan szorongok tole.de szedem este egy tabletta...

Sztem csökkentsd le. Nem tudom, mennyit szedsz, de ha visszaolvasol, láthatod az én történetemet. Ha erős szorongást okoz, akkor vagy felejtsd el vagy szedd szubdózisban (7,5 mg). Ez az én véleményem, laikus vélemény. 


6
Offline
Csatlakozott: 2018 jan 12

En amikor elkezdtem szedni jo volt.azota alakult ki hogy nem tudok kimenni es iszonyatosan szorongok tole.de szedem este egy tabletta...


PhilC

murray head írta:

(Engem az olwexyával kínoztak így meg, semmit nem csinált, sőt, inkább rontott az állapotomon és doki ahelyett, hogy abbahagyatta volna, egyre emelte az adagját. No comment.)

Csak én érzek késztetést arra, hogy kikötözzek egy-két ilyen orvost, és elkezdjem adagolni neki a bogyóit, megnézve, hogyan fordul ki magából lassanként?


PhilC

Kiwi1.2.3. írta:

,,..mert az  nagy részben emberi gyengeség ,ami ellen tenni kell, össze kell szednie magát az embernek,nem nyavajogni, elengedni magát,  nézz meg engem  mennyi problémám van,nyavajoghatnék én is,mégis én nem vagyok soha dep ............."

Ilyenkor mindig úgy érzem, mintha az emberek fején lenne valami furcsa szerkezet, ami miatt mindig csak egy pontját látnák az adott jelenetnek, az egész kép helyett. Csak így lehet értelmezni azt, hogy pl. egy leszakadt lábú embernek, akiből szünet nélkül bugyog ki a vér, azt mondják, hogy "Nem értem, miért üvöltesz. Nézd, az előbb én is rosszul léptem, itt ezen a ponton most fáj is egy kicsit a bokám. De megyek tovább. Pár utcányi távot még lesétálok, és már nem is fogom érezni." A fent, általad idézett monológ kb. egy ilyen jelenettel ér fel.

Bárcsak lenne egy olyan eszközöm, amivel át tudnám ültetni a bennem lévő érzést, pontosan úgy, ahogy van, egy másik emberbe. Szívesen megnézném, hogy azzal a belső, lelki égéssel, amit én úgy 0-24h-ban érzek, úgy nagyjából 12 éve, hány perc után rogyna össze, és kezdené el bőgve tépni a saját haját, hogy ez elviselhetetlen.


9
Offline
Csatlakozott: 2017 feb 26

Régebben már szedtem,ilyen adaggal és semmi hasonló tünet nem volt.Azért állította le anno az orvos,mert kevesebb mint 3 hónap alatt 18 kg-ot híztam, .Most nincs drasztikus hízás csak a leírt tünetek.Olwexyiára állított át,de az osztott műszakos munkarend miatt nem tudtam szedni (éjjel 3-4 óra alvásidő, nappal 2 óra )nem volt kivitelezhető a normális alvásidő egyhuzamban,ezért kezdtük a 15mg mirtazapint,csak kb 1 hónap múlva már kevésnek tűnt(30mg),most  emelte(45mg) mert nem tapasztalt javulást .A rémálmok,az intenzív álmodás ami nappali aktivitást csökkenti,fáradtság kimerültség,  évek óta visszatérő gond nálam, eddig még egyik gyógyszer sem tudta megszüntetni. Már próbáltam többet levegőn lenni, mozogni,több folyadékot inni, növelni az agy oxigén ellátását,lekötni magam valamivel,hogy ne jusson eszembe mit álmodtam,de megint jön az éjjel és.. nappal a tünetek erősödnek.

Nekem el kell játszanom a mindennapokban,hogy jól vagyok,mert nem lehetek depes,nem beszélhetek a szuiciditásról.A dep az tabu, szóba sem lehet hozni.

 

,,..mert az  nagy részben emberi gyengeség ,ami ellen tenni kell, össze kell szednie magát az embernek,nem nyavajogni, elengedni magát,  nézz meg engem  mennyi problémám van,nyavajoghatnék én is,mégis én nem vagyok soha dep ............." 

 

.



Offline
Csatlakozott: 2018 ápr 7

Mióta szeded? Milyen gyorsan mentél fel 45 mg-ra? Mióta vannak rémálmaid?

Ja, látom, jan.ban kezdted.

Nekem SEMMI ilyesmi nem volt tőle, első éjjel 15 mg, második éjjeltől 30 mg, aludtam, mint a tej, természetesen engem nem lőtt le, mint mindenki mást, reggel 7-kor felébredtem hónapokig tartó 4-5 órás alvás helyett végre 7-8 óra alvással. Depresszióm 4-5 nap után teljesen elmúlt tőle. Híztam ugyan, de nem vészesen és máshogy, mint az olzin-nal. 

5 hét után jött a feketeleves: szorongás az egekben, külföldi fórumokon kutakodás, heti 7,5 mg-jával csökkentettem 7,5 mg-ra. Csodás volt. Szorongás elmúlt, aludni tudtam. Azóta is sajnálom, hogy 2017. nyarán elvették. 

Ha rémálmaid vannak, 3 hónap alatt nem javultál semmit, akkor sztem (ismétlem sztem) felejtős. Főleg, hogy már nincs is hova emelni. Talán pont a csökkentés javíthat a helyzeten, valaki írt a remeron topikba, aki külföldön kapja és 15 mg-ot említett. 

(Engem az olwexyával kínoztak így meg, semmit nem csinált, sőt, inkább rontott az állapotomon és doki ahelyett, hogy abbahagyatta volna, egyre emelte az adagját. No comment.)

A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Megosztás Viberen