A pszichés gyógyszerek hízlalnak?

intro86 képe

Na milyen jó, hogy itt vagyok épp, feldobok egy kérdést, mert egy - régen nagyon jó - hát hogy barátnő, vagy anyám nem tudom ------ de megint nagyon kiütött. Ő mondjuk 50-es, szarik a mérlegre, nem is tudja pontosan, hány kiló, de nem idegesíti magát. 20 éve szed gyógyszereket, mindenfélét kísérleteztek neki, kórházban is volt, nagyon jól ismerem....de egyre jobban kiismerem, és most eléggé megbántott.

Magyarázta nekem anno, hogy a yarocen hízlal, most, hogy ő négy hétig szedte és 99 kiló lett. Én is szedtem de nem sokáig mert nem jött be, elmondtam a dokinak a félelmem, azt mondta ne aggódjak emiatt, nem lesz ilyen gáz. Nem is lett, bár mondom, yarocent nem sokáig szedtem.

Mostanában, hogy lassan mennék üzemorvoshoz, majd mennem kell, hogy ne ott kelljen méregetni, tudjak valamit mondani, le kéne magam mérni, csak nem tudom még hol hogyan, mert itthon nincs mérlegem, venni kéne. Anyámnak van, ő azzal is aludna ....... Laughing out loud na mindegy, szóval hogy nézegetem ezeket a fogyókúrás hirdetéseket, choco lite a Liptai Claudia reklámozza, de kurva drága, meg istentudja milyen kapszulák, amik isten tudja miket okozhatnak, vettem teát, de ilyen buzi melegben nem kívánom, sőt szinte hányingerem van tőle és hideg vízben nem nagyon oldódik. Üzemorvos, utálom mikor ott mér meg, muszáj leszek valamit kitalálni ...... ha határozottan tudnék kamuzni, úgy kb-ra.

........ ja és akkor ez a barátnőnek hitt ember közli velem, hogy én is elég gömbölyded lettem mióta "ezeket" szedem, a pszichés gyógyszereket.

Sajnos, apám alkatát örököltem, lelki alkatra (ezért voltunk anyám mellett nagyon elnyomásban és ezért nem tudott apám se kimenteni a karmok közül, mert gyenge volt ), elfojtó vagyok ha sok szar ér, igen képes vagyok olyan dologhoz fordulni, amit nem kéne, egy kávé, egy süti, ha szorongok, ha túlfeszítenek a dolgok, de este már nem eszek, csak joghurtot müzlivel, öhm, és sose voltam vékony .... régen se.

Szóval nem hiszem, hogy azért mert elkezdtem gyógyszert szedni, attól vagyok "gömbölyded". Régen se voltam más, vagy sokkal vékonyabb külsőre.

 

Ha van tapasztalat, ilyesmi, hízás, fogyás, bármi,( az előfordul, hogy a szorongás miatt nem bírok enni, utazás vagy ha fodrászhoz megyek pl, fogorvos stb, az evés gondolatától is rosszul leszek, de ezek speciális helyzetek) kifejezetten olyan testi változás érdekelne, amit gyógyszer okoz. Ez a kedves barátnőm a yarocenre mondta kezdetben , most meg már az összes pszichés gyógyszerre, hogy hízlalnak, össze-vissza magyaráz, belehülyülök. Nagyon erőt kell vennem magamon hogy ne tiltsam le, annyi emberrel megtettem már. Most meg azt kérdi, megsértődtem e . 

Nem esett jól, na, miután anyám is olyan példát mutatott agyrém, hogy büszke volt magára, hacsak egy almát evett egész nap és ivott és olyan büszke volt magára, még le is szólt, hogy nem tudom utána csinálni mert bennem semmi erő, de kb beteges szinten reggel este kaki pisi előtt után mindig mérte magát és már fél kilótól kiakadt, ő se volt ezzel egészségesen ......mikor nap mint nap napi 3szor mérte magát és ezen nőttem fel pont a gázos, tizenéves szakaszban és mindig azt mondta, attól fogysz amit nem eszel meg ....

meghülyülök .... apám meg a mai napig kajával gyógyítja magát, fáj valami? együnk egy jót. test? lélek? együnk. sokáig főzött és úgy, ma már nem csábít haza.

Régen is pszichésen amiket otthon megettem, utána majdnem kihánytam, szimpla kiborulással, sose mondtam neki, nem akartam bántani, mert úgyse érti hogy nem a kaja a rossz. Szinte érdekel az érzés amit egy bulimiás csinál, a hánytatás, hátha akkor nem híznék....

de a gyógyszer, akkor is gyógyszer. Meg az üzemorvosnál is ott van még mindig a mérleg. A többi meg fű alatt.

és most irogat hogy ne haragudjak ...... ezt a pszichológusom tudja, ha nagyon hirtelen haragszok meg, akkor úgyis rögtön leblokkoltam volna. Most szimplán csak meghülyültem és belezavarodtam ...... azt hiszem, nem érdekel mégse, eddig vaciláltam, de rendelek egy pizzát. 


Online
Csatlakozott: 2012 dec 29

Smile


Online
Csatlakozott: 2017 dec 21

Kleó írta:

AD. Nem hizlal.

Na mondom én hogy akkor nem írhatom a számlájára! Smile


Online
Csatlakozott: 2012 dec 29

bartika írta:

Nekem ezt pszichoanalítikus ajánlotta sok évtizedes tapasztalattal, hogy ha szedem, nem fogok továbbhízni. Én tablettát találtam, teát nem próbáltam, de napi kettővel még cigileszokás után is sikerült tartani a súlyomat. Mostanában én is próbálok fogyni, 4 mg Risperidonnal élek. Remélem sikerülni fog. 

Haha, nekem is mondta az áter, h max. 10-12 kg-nál meg fog állni... Aztán +32-nél leállította. A gyógyszert.


Online
Csatlakozott: 2012 dec 29

AD. Nem hizlal.


Online
Csatlakozott: 2017 dec 21

De amit én szedek (escitalopram) az most antipszichotikum vagy antidepresszáns?
 


Offline
Csatlakozott: 2011 feb 27

Nekem ezt pszichoanalítikus ajánlotta sok évtizedes tapasztalattal, hogy ha szedem, nem fogok továbbhízni. Én tablettát találtam, teát nem próbáltam, de napi kettővel még cigileszokás után is sikerült tartani a súlyomat. Mostanában én is próbálok fogyni, 4 mg Risperidonnal élek. Remélem sikerülni fog. 


Online
Csatlakozott: 2012 dec 29

Az a baj, hogy többet evés nélkül is hizlalnak, mert megváltoztatják a zsíranyagcserét.


Offline
Csatlakozott: 2011 feb 27

Jelentem: az anitpszichotikumok hízlalnak. Van egy készítmény, ami teljesen természetes, növényi alapú, Acai kivonatot tartalmazó tea vagy tabletta, ennek használata visszafogja az étvágyat.


Online
Csatlakozott: 2017 dec 21

Nem is az volt a gond hogy éhesebb lettem, hanem hogy megállt bennem az étel. És se éhségérzetem se teltségérzetem nem volt igazából. Emiatt puffadt is voltam, és már nem tudtam eldönteni, hogy mi miatt. Se azt, hogy mikor vagyok igazából éhes. És mennyire.
Szerencsére ez a mellékhatás már nagyjából elmúlt, de kell hozzá a sport hogy így is maradjon. 


Online
Csatlakozott: 2012 dec 29

De, a gyógyszeré, mert attól lettél éhesebb, és azért kellett többet enned! És az AD volt... (ami tényleg legfeljebb kicsit hizlal).



Online
Csatlakozott: 2017 dec 21

Nekem ideiglenesen bekavart az emésztésembe az antidepresszáns, híztam is, de ezt csak félig írom csak a gyógyszer rovására. 
Ja, és csak pár kilót szedtem csak fel, és nem egy hét, hanem inkább egy év alatt.

De mondom, ez csak részben a gyógyszer hibája.


Online
Csatlakozott: 2012 dec 29

Antipszichotikum. Kveti az, de az meg nem jellemző, h hizlalna. Az antidepi meg biztos nem.

Na, hát engem azèrt érdekel a súlyom, már csak eü. okokból is. De nem nagy a jelentősége. Mondjuk most örülök, h picit fogytam. Volt néhány éve, h híznom kellett. De megmondta gyógytornász is, aki "szépségkozmetikában" dolgozott, h vannak alkati sajátosságok. De a barátnőd valóban önigazolást kereshetett, h na lám... Azt is bírom, amikor a 150 kilós doki mondja, h "fogyni kellene" Laughing out loud Ja, neked, meg anyádnak.


Offline
Csatlakozott: 2018 máj 24

az AP amúgy mi? ennyire kiművelt nem vagyok még .... a reggeli az szerotoningátló, az esti meg kvetiapin nálam ......én nem hiszem, hogy ez ilyet okozna.... yarocent anno egy kis ideig szedtem ... Ildi szedte 4 hétig és állítólag 99 kilóra felhízott és most 90 lehet, de szarik rá, nem nézi soha vagyis nem tudja laugh anyám az más, az gyakran ellenőrzi magának, de az a másik véglet laugh

én meg meghülyülök de azért ott van 20 év... se gyerekem se semmi ... ez megint mégis más

aztán szerintem érezte hogy megharagudtam, le is lépett a chat-ről


Offline
Csatlakozott: 2018 máj 24

Nekem még a klimaxig van időm :D 

igen, ő 50-es, szarik rá ....

anyám 50-esként, az igazi az betegesen méregette magát napi nyolcszor és almán meg vizen élt és akkor füll büszke volt .... 

na ezek a minták kicsinálnak ...

aztán ott van apám, akinek bárhol fáj, de még fizikailag is, a hamika akkor is megoldja laugh


Online
Csatlakozott: 2012 dec 29

Ja, különben klimax után kétféle nő van: az egyik, aki eszik: elhízott; a másik a salátán tartott, az meg aszott.


Online
Csatlakozott: 2012 dec 29

Az AP-k hizlalnak... Olanzapinnal 32 kilót híztam 10 hónap alatt. És nem zabáltam többet. Azt "ígérte" a doki, h olyan 10-12 kg-nál megáll a hízás. Hát nem. Leállította, és azonnal –12. Én sem tudok vékony lenni, legfeljebb sovány, úgy, hogy kiállnak a jó vastag csontjaim... Az is gyönyörű. Ja, persze, a többheti 0 evéstől lehet fogyni, igen. Csak aztán győzzed megállítani, hogy ne vigyenek kórházba – anorexiával. Normálisan enni, nem zabálni és nem éhezni. Akkor a neked jó súly "adja magát". 

Amit a "barátnőd" mondott, az neki önigazolás... Hát, legyen vele boldog!

A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges

Megosztás Viberen